✅️ نحوه ثبت سفارش کتب درسی:
1⃣ روش اول: ثبت سفارش گروهی از طریق کارتابل سیدا مدیر مدرسه
2⃣ روش دوم: ثبت سفارش انفرادی توسط دانشآموز از پنل my.medu.ir
3⃣ روش سوم: ثبت سفارش انفرادی توسط دانش آموز از پنل سامانه irtextbook.ir
4⃣ روش چهارم: ثبت سفارش انفرادی توسط اولیا دانش آموز با ورود به سامانه my.medu.ir
به این نکته باید توجه داشته باشید که نام کاربری و رمز دانش آموز در سامانه my.medu از طریق پنل مدیر و یا اولیا قابل تغییر است و در سامانه irtextbook کاربری کدملی و رمز سریال شناسنامه دانشآموز است.
مهلت ثبت سفارش کتب درسی:
۱. دانشآموزان میان پایه (پایههای دوم تا ششم، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم):
از اول اردیبهشت آغاز شده است
۲. دانشآموزان ورودی پایههای اول، هفتم و دهم:
از هفتم تیرماه پس از ثبت نام قطعی در سامانه”سیدا”
دانشآموزان و اولیا گرامی هرچه سریعتر برای ثبت کتب درسی اقدام نمایند.
برایایران #برایمدرسه
═════❁💠❁═════
روابط عمومی آموزشوپرورش گلستان
انتهای پیام /
تجارت هیرکان تجارت هیرکان